tisdag 21 juni 2016

Mias sommarläsningstävling

Mia inne på Mias bokhörna har gjort en tävling av sommarläsningen i år. Inte en stressig tävling där det gäller att läsa så mycket som möjligt. Reglerna är nämligen enkla. Gissa hur många böcker du kommer läsa i sommar (mellan 20 juni och 20 augusti) och den som kommer närmast vinner.

 

Enkla regler till trots. Jag har funderat på hur många böcker jag kommer läsa i en evighet. Jag vill ju läsa många, många, många. Samtidigt som jag ju inser att jobb och alla andra saker som händer i sommar kommer ta massa tid från läsning.

Hur många böcker jag kommer läsa mellan 20 juni - 20 augusti: 
12 böcker

Tycker det låter rätt rimligt. Och får jag massvis med lästid har jag några rätt tjocka böcker jag skulle behöva ta mig igenom ändå så. 

1 kommentar: