måndag 15 augusti 2016

Planerad läsning v.33

Det här är då veckan då jag borde läsa klart fyra böcker till på lördag för att ro i hamn med sommarläsningstävlingen. Det känns lite som en omöjlighet men jag är inte den som tänker ge mig. Därför tänker jag den här veckan välja ut lite korta böcker ur bokhyllan som måste läsas.

¤Insurgent
Har kommit halvvägs så den tänkte jag läsa klart.

¤Red Queen (Ljudbok)
Ljudböcker räknas har jag bestämt för det tar för tusan hundra gånger längre tid att lyssna på en bok än vad det tar att läsa den. Men nu har jag äntligen mindre än 4 timmar kvar av den här.

¤ När kejsaren var gudomlig
Kort och troligtvis snabbläst bok. Gillar Julie Otsuka så hoppas den är bra också.

¤ Du föll och jag för dig
Snabbläst ungdomsbok som jag borde klara av på en kväll. Det är bästa lösningen när det måste gå fort.

Lyckas jag med det här innan lördag så är jag klar. Det kan faktiskt gå. Om jag ser till att läsa på kvällarna.

2 kommentarer:

  1. Men gud så himla roligt :D :D Jag vill också läsa en massa, men jag blir lite sämre på att få in det i vardagen när jag börjar jobba, på semestern läser jag mest dagtid nämligen ^^

    Jag blir inte så störd på "härlig bild!" men "allt bra?" kan jag bli lite less på, för hade personen i fråga ens försökt få reda på hur läget var med mig? Det står liksom i exakt samma inlägg, haha ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går sämre för mig också när jag jobbar. Men tänker som så att en kvart läsning innan jag somnar på kvällarna är bättre än inget alls :)

      Förstår precis hur du menar :) Kommentarer som bara skrivs för att skrivas och inte som verkligen visar att personen i fråga inte ens läst inlägget.

      Radera