söndag 21 augusti 2016

Sommarläsningstävlingen: Sammanfattning


Den 20 augusti har passerat, sommaren är nästan slut (fast den knappt hann börja känns det som) och lästävlingen är till ända. Jag hade ju sagt att jag trodde att jag skulle läsa 12 böcker i sommar och den blev på håret vill jag lova. Faktum är att jag fick ta en väldigt lättläst bok igår kväll och sträckläsa den med kippande ögon för att jag så gärna ville uppnå målet. Detta är således vad jag tog mig igenom mellan den 20 juni - 20 augusti. (Jag har valt att räkna med ljudböcker också, det tar ju alltid typ dubbelt så lång tid att lyssna på en bok som att läsa den ändå)








Tycker ändå det blev en rätt bra lässommar med tanke på att jag jobbat hela tiden och inte haft någon semester. Sommaren är ju faktiskt inte riktigt slut heller bara för tävlingen är det. 
Hur gick det för er andra? 

Update: Såg att andra räknat ihop sitt sidantal också och blev så nyfiken på vad jag kom upp i. 3602 sidor visade det sig. Låter helt galet mycket när man lägger ihop det så där. Och då är det ändå rätt låga siffror jämfört med andra.

3 kommentarer: