måndag 29 augusti 2016

Planering v. 35

Det känns lite som att min blogg enbart består av planeringsinlägg och varje veckas bokbloggsjerka nu för tiden. Med någon enstaka recension inklämd här och där. Så tråkigt tycker jag, samtidigt som jag inte hittar tiden och motivationen att skriva andra inlägg. Även om jag sjukt gärna vill. Försöker komma på något annat att skriva om men det går trögt. Om någon har inläggsförslag tas det tacksamt emot.

Det är i alla fall dags för ytterligare en planering. Jag gillar ju sådana själv så jag lider inte så mycket av att skriva dem vecka efter vecka. Är nog mindre kul att läsa dem däremot.

¤ När kejsaren var gudomlig
Den är så kort. Borde hinna! Gärna innan augusti är slut

¤ Harry Potter and the Cursed Child
På onsdag är jag ledig. Då ska jag läsa Harry Potter om inget oförutsett händer.

¤ Längtan (Ljudbok)
Har återupptagit Sagan om Isfolket-lyssningen. Helt plötsligt har jag nästa lyssnat på en hel bok på mindre än en vecka. Kan behövas med tanke på hur många böcker det är att ta sig igenom.

¤ Glass Sword
Peppad på att ta mig an fortsättningen efter att jag lyssnade om del 1.

Mycket mer än så här tvivlar jag på att jag kommer hinna igenom. Vad läser ni i veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar