måndag 22 augusti 2016

Planerad läsning v.34

Ny vecka och nya böcker att läsa. För en gångs skull känner jag mig inte stressad med min läsning. Jag ligger före mitt Goodreads-mål, är inte med i någon tävling eller läs-a-lot och håller på med rätt lättlästa och bra böcker. Så skönt. Ska jobba helg den här veckan och har således bara en dag ledigt så det kommer troligtvis inte bli så mycket läst. Men ibland är kvalitet bättre än kvantitet.

¤ Du föll och jag för dig
Började i den i morse och den verkar lättläst och så där lagom intressant. Strulig kille, duktig tjej och kärlek.

¤ När kejsaren var gudomlig
Kom mig bara för att börja på den här förra veckan. Otsukas böcker må vara korta men de är inte särskilt lättsamma. Dock otroligt bra!

¤ Allegiant
Lika så bra att avsluta den här serien, därför är det dags för den här när jag fått vila lite med annat emellan. Hoppas på ett bra avslut av serien.

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om Allegiant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att det kommer recension när den är läst. Men vågar knappt läsa för jag är rädd att bli besviken :P

      Radera