måndag 8 augusti 2016

Planerad läsning v. 32

Helgen har varit superbra på alla möjliga sätt, förutom läsmässigt. Har inte läst ett enda ord. Däremot har jag sett mina vänner gifta sig. Jag har fått träffa mina kompisar som bor kvar i Falun, vilket sker för sällan. Jag har fått träffa delarna av familjen som bor där. Jag har fått visa staden och huset jag växte upp i för min pojkvän. Vi har turistat lite så jag har bland annat fått gå ner i Falu Gruva, vilket är mer än 10 år sedan det hände sist. Sedan har jag förvisso fått åkt en himla massa bil också. Nästan 14 timmar på 2 1/2 dygn för att vara exakt. Men det var det värt!

Men någon läsning blev det inte som sagt. Därför ser faktiskt veckans planer nästan likadana ut som förra veckans. Börjar dock känna lite lässtress om jag ska fixa den där sommarläsningstävling. Och jag vill gärna klara av mål jag satt ut.

¤ Insurgent
Den är ju rätt så mastig men ändå lättläst. Borde ju kunna komma igenom den om jag bara ser till att ta mig lästid.

¤ Du föll och jag för dig
Lättläst behövs nog efter Insurgent. I helgen hoppas jag ha kommit så här långt i min läsning.

¤ Red Queen (Ljudbok)
Dags att cykla till jobbet strax och därmed dags att fortsätta på den här. Det går framåt, har nog lyssnat på halva snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar